Coastal Scents rendelésem

Egy ideje már nézegettem a termékeiket (főleg a paletta-felhozatalt), amikor decemberben a Black Friday alkalmából minden -50% kedvezménnyel volt kapható náluk. Eredetileg a Makeuplaza-tól akartam rendelni, hisz a szállítási költség Amerikából (közel 50 dollár volt) és az Áfa jelentősen megdobta az árat, de náluk szinte semmi nem volt raktáron, amit szerettem volna, így lecsaptam erre a lehetőségre, és még így is olcsóbban jöttem ki.  

A termékek néhány nap alatt megérkeztek (vámolással együtt), és nagyon gondosan voltak egyenként és egyben is becsomagolva (mert azért tartottam tőle, hogy darabokban kapom meg a festékeket a csomagok dobálása miatt).

Így nézett ki kipakolás után:

IMG_0580.JPG

És a csomag tartalma:

  • Revealed paletta: leginkább e miatt a paletta miatt rendeltem tőlük, ez egy olyan „kell nekem” darab volt első pillantásra, és azóta is imádom. Mindig is tetszettek az Urban Decay Naked paletták, és persze minden márkánál lehet találni valami hasonlót, a Revealed esetében olyan érzésem van, mintha a Naked 1 és 2 színeit egymás alá tették volna egy palettában. Nagyon jól pigmentált, minimálisan porzik csak, nagyon szép színei vannak (a legtöbb metálosan fényes). IMÁDOM! (9,98 dollár volt)

    IMG_0584.JPG

  • 120-as paletta - 2.: ebben a palettában aztán van minden, élénkebb és visszafogottabb, matt és fényes színek, bármilyen smink készíthető vele. (9,48 dollár volt)

    IMG_0591.JPG

  • Metal Mania paletta: olyan vagyok, mint a szarka, mindent szeretek, ami csillog, így ez a paletta is első látásra szerelem volt. 88 metálos, erősen pigmentált színt tartalmaz. (9,98 dollár volt)

    IMG_0601.JPG

  • 10-es pirosító paletta: nagyon jó színeket tartalmaz a narancsostól a pinken át a barnáig, nagy kedvenc azóta is. (7,98 dollár volt)

    IMG_0596.JPG

  • Camouflage paletta (10 db-os): nos, egyik szemem sír, a másik nevet. Ezzel a palettával nem vagyok teljesen elégedett. Jól pigmentált, krémes termék. A világos színek nagyon jók korrektornak, highlighternek, de a sötéteket kissé narancsosnak találom. Nem mondom, hogy nem lehet használni, de a sötétektől nem vagyok elájulva. (8,48 dollár volt)

    IMG_0594.JPG

  • Rúzs paletta (66 darabos): vannak benne matt és fényes darabok, néhány szájfény is. Jól pigmentált, de nagyon szárít, alá kell hidratálni rendesen. (9,48 dollár volt)

    IMG_0599.JPG

  • Púder alapozó – No. 3 – Sajnos a 3-as árnyalat elég sötét lett, de árnyékolásra így tökéletesen megfelel (2,48 dollár volt)

    IMG_0585.JPG

  • Szintetikus kabuki (2,48 dollár volt): jó kis kezes ecset, már írtam róla ITT.

    classickabukisynthetic_photo.jpg

  • Ajakbalzsam 2 db – natúr és vaníliás: Nagyon jó áron volt (0,48 dollár), ezért rendeltem belőle kettőt is, teljesen jól működő ajakbalzsam. Csodákat nem tesz, de nem is várom tőle.

    lb-all_900px_1.jpg

  • ajándékba kaptam egy nagyon szép zöld mono szemhéjfestéket is, csodás színe van. (Imádom az ilyen kis apró figyelmességeket)

IMG_0949.JPG

Tervezem, hogy mindegyik terméket bemutatom majd részletesebben egyenként is, de ízelítőnek ennyi. Összességében nagyon megvagyok elégedve mindennel. Ár/érték arányban 5/5.