Halloween-smink percek alatt - Pók-csók

Itt is a következő 5 perces smink, melyet egyszerűen csak Pók-csóknak neveztem el, a képen látjátok is miért. Ha lemaradtatok volna az előző vámpír-ajkakról, azt is nézzétek meg.

01_7.jpg

Az elkészítéséhez egy rúzsra és egy vízálló fekete szemceruzára vagy tusra van szükségetek, én egy zselés terméket használtam.

Első lépésként rúzsozzátok ki a szátokat a kívánt színre (élénkebb árnyalatoknál érdemes ajakceruzát is használni).

001_1.jpg

Ha ez megvan, jöhet a pók... először az alsó ajakrészen megrajzoltam a testét és 4 lábát, majd bejelöltem a felső ajkamon, hogy honnan fog kiindulni a többi lába - felfelé.

002_1.jpg

Majd készre rajzoltam a pókicát.

03_3.jpg

Ha szeretnétek, a szátok egyik (vagy mindkét) sarkába még pókhálót is rajzolhattok ráadásként, valahogy így:

04_1.jpg

Remélem tetszett ez a gyors smink, és ti si elkészítitek.

Még több tippért, sminkért tartsatok velem Facebook-on is!