Ecsetek, ecsetek...

Ha már az előző bejegyzések egyikében a Real Techniques ecsetekről írtam, most bemutatom a többi közül a legkedvesebb darabjaimat.

Remek alapozó ecsetre bukkantam a Royal&Langnickel Silk Pro C251 személyében, amihez a Bőszecsetnél féláron jutottam (4000 Ft helyett 2000 Ft volt). Eleinte hullatta a szőrét, aminek nagyon nem örültem, de szerencsére ez pár használat után abbamaradt, azóta tökéletesen helytáll. Természetes és szintetikus szálakat egyaránt tartalmaz, így por és folyékony termékekkel is remekül működik, nagyon szépen bele lehet dolgozni az anyagot a bőrbe:

BC251.jpgNagy kedvencem a Bőszecset 600803-12-es satír ecsete, mely egy nagyobb fejű barka ecset, satírozásra, színek összedolgozására, akár mélyítővonal kialakítására is jó, bár ez utóbbira én a kisebb ecseteket részesítem előnyben. Highlighterezésre vagy korrektorozásra is remek, főleg a szem körül:

IMG_0855.JPG

 

Szintén Bőszecset, egy lapos satírozó, aminek a számát már nem tudom sajnos, pedig az egyik legkedvesebb darabom. Tökéletesen satíroz, szemfestékek felpakolására is szuper, pedig elég vékonyka, és a selyemporokat is ezzel viszem fel, úgyhogy nagy kedvenc (1500-2000 Ft körül volt, ha jól emlékszem...):

IMG_0857.JPG

Nagyon kedvelem a Bőszecset Sc209-esét, ami egy szintetikus hosszabb szálú vékony tusecset. Általában géles tusokat használok, és nagyon könnyű vele dolgozni, nekem teljesen bevált, és alig 400 Ft-ba kerül:

IMG_0873.JPG

Ajakszínezésre is Bőszecsetet használok, az Sc211-et, ami egy rövid, rugalmas, szintetikus, kerekített fejű egyszerű, de nagyszerű ecset:

IMG_0875.JPG

Most elnézve számomra is meglepő, hogy mennyi Bőszecsetet használok, de ár-érték arányban nagyon jó kis darabok. Érdemes náluk is nézelődni, legalább támogatjuk a hazai ipart.

Nagy kedvenc az első használattól kezdve a MAC 217-es fehér kecskeszőr "fluffy" ecsete (sajnos még nem sikerült teljesen kiiktatnom a természetes szőrű ecsetek használatát), a satírozás királya. A mélyítővonalban is csak ezt használom. Hihetetlenül lágy színátmeneteket képez, imádom! Az árára nem emlékszem pontosan, mert több dolgot vettem egyszerre, de olyan 7-8.000 Ft körül lehet. (Természetesen vannak ilyen típusú ecsetek olcsóbban is, pl. a Bősz-nél :))

IMG_0864.JPG

Egy-két éve valamelyik drogériában vettem nagyon olcsón egy Parsa beauty ferde ecsetet, amit azóta is folyamatosan használok. Tökéletes szemöldökformázáshoz is, de tusvonalat is szépen lehet húzni vele, és én nagyon szeretem a multifunkciós dolgokat:

IMG_0868.JPG

Remekül bevált a Coastal Scents szintetikus kabukija is, amit decemberben a Black Friday alkalmával szereztem be 2-3 dollárért (sok minden mással együtt, amikről majd írok):

classickabukisynthetic_photo.jpg

Ezenkívül van még sok ilyen-olyan ecsetem, de a fent felsoroltakkal (+ a Real Techniques ecsetekkel) dolgozom általában, nekem beváltak.