Színes tusvonal nyárra

A tusvonalról általában mindenkinek a fekete cicaszemek ugranak be először, pedig igazán sokfélét készíthetünk. Én egy vidám, nyári, színátmenetes változatot próbáltam ki. Pár perc alatt megvan, különleges, de mégsem feltűnő. Használhattok hozzá krémes vagy gél termékeket, vízálló szemceruzákat vagy aqua-festékeket, én nedves ecsettel por szemfestéket vittem fel közvetlenül a szempillasor tövébe. Először a belső szemzugnál pinket, majd középre lilát, végül végére kéket, ezzel rajzoltam meg a tusvonal farkincáját is. Majd finoman összedolgoztam a színeket, és kész is. Kipróbálnátok?

Amennyiben nem boldogultok a tusvonal elkészítésével, az alábbi bejegyzés-sorozatban kaphattok hozzá segítséget (a forma, a tus, a technika), de nyugodtan kérdezhettek is tőlem itt vagy a Facebook oldalon, igyekszem mindenkinek válaszolni.