Mennyi az annyi? Leltároztam.

Eddig sem tartoztam a minden újdonságot felvásárlók közé, de lássuk be, egy-egy szép termék láttán azért könnyen elcsábul az ember lánya :)

tumblr_inline_mly9tzzfGb1qz4rgp.jpg

Viszont hiába veszek meg újabb és újabb darabokat, ha a munkáim során nagyjából ugyanazokat a jól bevált sminktermékeket használom, így csak felesleges pénzkidobás a legtöbb. Persze sok terméket a blog miatt szerzek be, hogy kipróbálhassam és bemutathassam nektek is, emiatt nem is tudnék és nem is akarok teljes vásárlási stop-ot tartani, ráadásul van, amibe tényleg beleszeretek, és aztán már le sem teszem, de ez a ritkább. A tavaszi nagytakarítás jegyében végül úgy gondoltam, hogy itt az ideje egyfajta számvetést végeznem, hogy mégis mennyi sminkcuccot is hurcolok magammal valójában, és tényleg szükség van-e ennyire, hátha a számok évekre elrettentenek a további vásárlásoktól (legalábbis saját részre) :)

Lássunk hozzá! Több kategóriába soroltam a termékeket, zárójelben pedig mindenhol odaírtam, hogy nagyjából mennyi kellene belőle, hogy mindenféle munkát el tudjak végezni, de ne kelljen felesleges dolgokat sem cipelnem (bár kétségtelenül így egy-egy fotózással az edzést is letudom).

Alapozó: csak folyékony alapozót használok, szám szerint 8 került elő a táskámból. (Ha minden lehetőséggel számolnom kellene, 5 db akkor is bőven elegendő lenne.)

Korrektor: összesen 11 db bújt elő, ebből 3 folyékony, 2 kifejezetten szem alá való, 2 ecsetes (ez is jó szem alá is) és 4 camouflage. Emellett előkerült egy 2-es és egy 10-es korrektor paletta is. Azt hiszem, itt teljesen túllőttem a célon... (A nagyobb korrektor palettám mellé elkel még egy ecsetes, meg egy folyékony korrektor... és ennyi.)

Pirosító: 4 önálló pirosítót szedtem elő, plusz egy 10-es pirosító palettát és emellett még más palettákban is lapulnak még... (a 10-es palettámmal mindenkit ki tudok pirosítózni, de a teljesség kedvéért megtartanék még egy krémes és egy ásványi pirosítót)

Bronzosító: két bronzosítóm van - legalábbis, ami így különálló, palettákban van még pár (ez a 2 maradhat is)

Highlighter: kifejezetten highlighterem csak 1 van (az marad is)

Szemhéjbázis: 2 darabot találtam, egy krémeset és egy folyékonyabbat (1 bőven elég)

Púder: szintén 2, egy translucent és egy bőrszínű, de szinte csak az előbbit használom, az elég is lenne (1)

Szemfesték - mono: 23 db van, a paletták mellett ennyi nem kellene, nem is használok, csak 3-4 különlegesebb árnyalatot közülük (maximum 10 elegendő lenne)

Szemfesték - paletta (2-4 színből álló): 9 ekkora palettám van, szinte alig használom őket... (3 elég lenne)

Szemfesték - paletta (nagyobbak, 5 színtől felfelé): 5 ilyen palettám van, ráadásul az egyik 120 színből áll, egy másik 88-ból, ezekkel mindenféle sminket el is lehet készíteni (3 paletta ezekből is elég lenne)

Szemceruza: az egyik mániám... 20 ceruzát számoltam össze, ebből 15 kajal, 5 vízálló (10 kajal elegendő lenne, a vízállók maradhatnak)

Szemöldökceruza: 4 darabot hurcolok, de általában csak kettőt használok (2 elég is lenne)

Tusok: van 3 zselés tusom és egy ecsetes (2 zselés elég lenne)

Szempillaspirál: a másik mániám... 12 db lapul nálam egyszerre, ebből egy színtelen, egy barna, egy ezüst, a többi fekete. (a színtelen marad, a barna is, meg 2 fekete, és ennyi :))

Rúzs: 31 darab... no komment :) Emellett van egy 66 darabos palettám is (a paletta mellett felesleges ennyi rúzs, vagy nem kell a paletta... egyelőre 10 rúzs + a paletta elegendő lesz)

Szájfény: 8-at szedtem elő, de csak egyet használok (2-3 db maximálisan elegendő - főleg ennyi rúzs mellett :))

Ajakceruza: 4 darab van, alap színek (maradnak is, de több nem kell)

Ajakápoló: 4 darab van szintén (egyszerre 1 bőven elég)

Műszempilla: tincsesből 2 csomagom van, sorosból 15 pár... vannak egyszerűbbek, drámaibbak, extrémebbek vegyesen (tincsesből jó a 2 csomag, sorosból 8 pár bőven elég)

Glitterek, pigmentek: 10 van, és imádom mindet :) (marad mind a 10)

Ennyi lenne az én listám, vannak számok, amik bizony megleptek, nem gondoltam, hogy ennyi mindent hordok magammal. Természetesen ki nem dobtam semmit, csak félretettem a felesleget, így feleannyi holmit kell cipelnem. 

Ha van kedvetek, csináljatok ti is leltárt, biztos lesz, amin meglepődtök :)