Essence Contouring duo-k

A Rossmannban nézelődve elidőztem kicsit az Essence standjánál, és főleg a Contouring termékek kötötték le a figyelmem, mert egész jókat olvastam róluk külföldi oldalakon. Végül két darab jött velem haza, lássuk őket picit részletesebben.

essence-autunno-inverno-2016-2017-makeup-contouring-1000-7.jpg

A kétvégű ceruza volt az első, ami megfogott, ami egy kontúrozó és highlighter termék. Két árnyalatban kapható, sajnos kipróbálni nem lehetett az üzletben, a highlight színek pedig elég egyformának tűntek, így a barna fele alapján döntöttem, és a világosabbat hoztam el, ez a 01 caramel meets frosting árnyalat.

ess_contouringeyepencil01-horz.jpg

Kellemes állagú, jól pigmentált darab, a highlight színnek van egy egészen halovány rózsaszínes beütése, ami a Maybelline highlight stick-jére emlékeztet, és nekem nagyon tetszik. Emellett természetesen fényes, remekül használható belső szemzugba, a szemöldökcsontra, de akár az arccsontra is highlighterként, nagyon szépen el lehet dolgozni.

img_0246.JPG

img_0249.JPG

A barna vége természetesen matt, krémes, igazán jól satírozható alap a mélyítővonalon bármilyen sminkhez, van benne egy kis szürke tónus, így jól kombinálható.

Jó kis termék, ára: 949 Ft

A másik választottam egy szemfesték duo, amely 4 árnyalatban kapható.

ess_contouringeyeshadowset_01-horz.jpg

Én a 01 mauve meets marshmallows elnevezésűt választottam, mert ennek a highlight színe matt, így a mindennapokban még inkább kihasználható, belső szemzugba vagy az egész mozgó szemhéjra, szemöldök alá, vagy az arc világosítandó részeire. A kontúr színe pedig egy remek taupe árnyalat - ami amúgy is nagy divat idén ősszel, ráadásul nemcsak szemsminkeknél, mélyítővonalon használható, hanem arckontúrozásnál és szemöldökszínezésnél is jól jöhet.

img_0257.JPG

Jól kihasználható kis termék tehát, ára szintén 949 Ft.