Kryolan Lip Fix

Régóta kíváncsi voltam a Kryolan rúzsfixáló termékére, hisz számos ajakszínező szorul tartósság tekintetében egy kis támogatásra, így most kipróbáltam. Minden rúzst ajakceruzával használok, hisz tartósabb és szebb is a végeredmény, most viszont ettől eltekintettem, hogy lássam mit tud önmagában a termék. Az egyik kedvenc őszi-téli rúzsomnál vetettem be, amit sokszor pont a gyors "elpárolgása" miatt mellőzök, pedig a színét imádom. Lássuk!

img_6667.JPG

Első ránézésre a színtelen körömlakkokra hajaz, és még az ecsetelője is pont olyan. A termék 10 ml-es, úgyhogy egy jó ideig elég lesz.

dsc_5901.JPG

Nem közvetlenül az ecsetelővel vittem fel a számra, mert azt nem akartam összerúzsozni, hanem a kézfejemre tettem egy cseppnyit, és onnan ecsettel dolgoztam. Ez esetben viszont nagyon kell sietni, mert gyorsan párolog, szárad, ez egyrészt jó, mert nem kell hosszú perceket várni a végeredményre, ugyanakkor az anyag kényelmes és egyenletes eloszlatását megnehezíti. Ezért is követtem el először azt a hibát, hogy túl sok fixálót vittem fel a szájra, több rétegben, hogy mindenhová jusson, ami így negyed órán belül szépen elkezdett leperegni a rúzzsal együtt... láthatjátok is a kis darabkákat.

000.jpg

Ezután újra nekifutottam, de csak egy rétegben vittem fel a fixálót, viszont kicsit vastagabban, hogy egyből mindenhová el tudjam kenegetni. Utána vártam két-három percet míg teljesen elpárolgott, rögzült, és így már működött a dolog. :) 

02_1.jpg

Itt láthatjátok a nyomatokat is egy zsebkendőn, jobb oldalon Lip Fix nélkül, bal oldalon pedig vele, a teljes száradás után:

img_6719.JPG

Egy pici nyomot így is hagy, és a zsíros étel is kifog rajta természetesen, de azért számottevő a különbség. Itt jegyezném meg, hogy mindennapi használatra azért nem feltétlenül javasolnám, de alkalmakra, amikor fontos, hogy ne kelljen mindig a rúzst igazgatni vagy a kedvenc ajaktermékek tartósabbá tételéhez nem rossz választás.

Ár: 2.200 Ft ITT.