Csóközön - avagy a Guerlain KissKiss rúzsa

guerlain-kisskiss-makeup-collection-for-autumn-2014-lipstick.jpg

Már egy ideje gyönyörködtem a Guerlain megújult KissKiss rúzsaiban, míg végre megajándékoztam magam, és bővítettem a kollekcióm egy klasszikus darabbal. A 25 színből választani egyáltalán nem könnyű feladat, hisz egytől egyig gyönyörűek, végül a 325 - Rouge Kiss árnyalat mellett döntöttem, tudjátok, vörös rúzsból sosem elég...

A csomagolását egyszerűen imádom, szerintem igazán különleges, ez a fényes fekete az arannyal kombinálva pedig nagyon elegáns. Remekül záródik, így nem kell attól tartani, hogy minden rúzsos lesz, ha csak bedobjuk a táskába, nálam ez is fontos szempont.

img_4141u.jpg

Maga a rúzs krémes állagú, a mangóvajnak köszönhetően remekül hidratál, cseppet sem szárít, selymes érzetet biztosít, így valóban kellemes viselet egész napra. Emellett erőteljesen pigmentált, így tökéletesen fedett, vibráló és fényes ajkakat kapunk. A formulában található hialuronsav gömböcskék azonnal feltöltik a szánk apróbb ráncait, a mirha olaj pedig kiegyenesíti a felszínét, így még szebben rásimul a rúzs. És az illata is remek, nem erős, de kellemes, ami nekem, megrögzött szagolgatónak nagyon is fontos...

Tartósság tekintetében nem vártam túl sokat, de kellemesen csalódtam. Extra tartósnak persze nem nevezném, de nagyon szépen, egyenletesen kopik le a szín, amit napközben is könnyen lehet pótolni, ceruzás alásatírozással pedig jóval ellenállóbbá tehető.

A következőkben minden alap nélkül látjátok a számon, szerintem gyönyörű színe van:

Nem egy olcsó darab (11.000 Ft), de ha egy elegáns, klasszikus és remek rúzsra vágytok, akkor azért érdemes kipróbálni. én nem bántam meg, hogy elcsábultam :)

Még több újdonságért tartsatok velem Facebook-on is!