Gwdihw - az ellenállhatatlan baglyos ajakbalzsam

A Gwdihw (goody hoo) természetes készítményei Wales-ből érkeztek kis hazánkba, és már első pillantásra levettek a lábamról, alig vártam, hogy kipróbálhassam valamelyiket.

unnamed.jpg

A vidám tégelyeket nézegetve többféle termékkel találjuk szembe magunkat, választhatunk ajakbalzsamokat, kézkrémeket az igénybe vett bőr ápolására, körömágy-kenőcsöt, lábápoló krémet, izomláz vagy izomfájdalom elleni balzsamot, elsősegély kenőcsöt égésre, horzsolásra, nyugtató jó éjt balzsamot, babáknak popsikrémet, vagy épp szúnyogriasztó kenőcsöt is. Mindegyik termék 25 g-os kiszerelésben kapható.

A fém dobozkáról egy jópofa kis bagoly néz vissza ránk, kétségtelenül a neszeszerünk díszévé válik bármelyik darab.

Az ajakbalzsamok esetében négyféle ízesítésből választhatunk: ananászos, cseresznyés, vaníliás és narancsos-citromos, én hosszas tanakodás után az utóbbi mellett döntöttem.

IMG_2144.JPG

Az utasítás a tégely alján eléggé egyértelmű: használj keveset, és minél gyakrabban a puha (és csókos :)) ajkakért. Nem nehéz betartani, ugyanis sűrű állagának köszönhetően nem is lehet egyszerre túl sokat felvinni a szánkra, a kellemes illata és érzete miatt pedig folyton nyitogatom a dobozt, és kenegetem magam. De szerintem még ilyen intenzív használat mellett is hónapokig elegendő lesz ez a 25g-os mennyiség (egy átlagos rúzsos kiszerelésű ajakbalzsam kb. 4-5g).

IMG_2147.JPG

Első használatkor az tetszett meg, hogy nincs az a zavaró, zsíros utóérzet, ami a legtöbb ajakápolónál. Egyáltalán nem ragad, tényleg nagyon kellemes viselet, és jól hidratál. Az íze - szerencsére - nem túl intenzív, az illata viszont nagyon kellemes, kár, hogy nem tudok nektek szagos-képet feltölteni... néha csak azért veszem kézbe, hogy szagolgassam :)

 Egy alkalomtól persze nem vártam csodát, az egész napos serény kenegetés után viszont már látható és érezhető is volt a különbség, ami azért nagy dolog, mert az én szám mindig nagyon cserepes tud lenni - főleg így télen.

Rúzsok alá is jól használható alapnak, mert nem csúszik el rajta sem a ceruza, sem maga a rúzs, ráadásul várni sem kell, azonnal rádolgozhatunk.

Ára 1.995 Ft, ami ekkora kiszerelésért egyáltalán nem sok, ha ti is beleszerettetek, akkor megvásárolhatjátok a Pixishop-ban és a Rúzs és Púder-nél.

Mivel a kis tégely már szinte hozzám nőtt, így a pontszám nem is lehet más: 5/5

A terméket tesztelésre kaptam a Gwdihw Magyarországtól, de ez a véleményemet nem befolyásolta.