Flormar - Icy Top

Eddig csak interneten szemeztem a Flormar körömlakkokkal, itt volt hát az ideje végre közelebbről is megismerkednem velük. Első beszerzésem alkalmával három csodás darab kívánkozott a kosaramba. (Illetve kívánkozott volna a  többi is, de sajnos nem lehet mindent egyszerre :)) A választásom az Icy Top IT02-es fedőlakkra, az M05-ös matt darabra és az MR02-es tükörfényű Mirror-ra esett (az utóbbi a nyereménycsomagba került, remélem örülni fogtok neki).

IMG_1768.JPG

Ebben a posztban az Icy Top-omat mutatom be, egy apró fekete-fehér pöttyökből és fehér hosszúkás csíkokból állló egyveleget, amivel bármilyen lakkozást megbolondíthatunk.

IMG_1804.JPG

 

Felvihetjük egy rétegben (így is elég sok glittert juthathatunk a körömre), ekkor sokkal visszafogottabb díszítést kapunk, de én kíváncsi voltam rá, hogy néz ki, ha intenzívebben rétegezzük. Az eredményt itt láthatjátok:

IMG_1807.JPG

Nekem nagyon tetszik :) Mivel gyorsan szárad, könnyen egymásra lehet pakolni a rétegeket. Alapnak itt egy nagyon halvány csillogós rózsaszínt használtam, bár ez esetben nem sok látszik belőle. Egy kicsit több fehérrel (vagy kevesebb feketével) azért még jobb lenne... A felülete sajnos nem lesz egyenletes még fedőlakkal sem, ez egy kicsit zavaró, valamint a kupak sem annyira szerencsés kialakítású, legalábbis számomra elég nehézkesen kezelhető.

IMG_1811.JPG

Az ára viszont igen baráti, mindössze 690 Ft. Összességében nagyon jó kis lakk, biztos el fogom használni.  Pontszám: 5/4