Revealed Paletta - Coastal Scents

Erről a palettáról már írtam pár sort a Coastal Scents-es rendelésem kapcsán, de szeretném nektek jobban bemutatni, hisz nagyon a szívembe lopta magát. Bevallom, szemeztem az Urban Decay Naked palettáival, így amikor megláttam ezt a darabot, tudtam, hogy kell nekem, hisz az árnyalatok nagyon hasonlítanak az I-II paletta színeire, az ára pedig nagyon kedvező volt (Black Friday alkalmából féláron jutottam hozzá, mindössze 9,98 dollárért).

IMG_0490.JPG

A paletta karton tokja mágnessel záródik, belül két sorba rendezve összesen 20 színt tartalmaz, melyek nagyon jól pigmentáltak, a többségük metálosan csillogó. Emellet helyet kapott néhány matt, és enyhén csillámos szín is. Egy-két darab minimálisan porzik, de különösebben nem zavaró.

 

rev2.jpg

A színek szerintem lenyűgözőek, én rengeteget használom ezt a palettát. Általánosságban elmondható, hogy felkenve még élénkebbek, mint amilyennek ránézésre tűnnek. Ezért jó előtte a kezünkön is tesztelni őket. A következőkben egy rétegben, mindenféle alap nélkül láthatjátok őket, természetesen szemhéjalappal még jóval intenzívebb hatás érhető el.

Először az első sort mutatom be nektek balról jobbra haladva, két részletben:

1-1u.jpg

A legelső szín a kevés matt darab egyike, mind közül talán a legkevésbé pigmentált, ettől függetlenül még ez is a használható kategória. A 2-3. azt hiszem magáért beszél, gyönyörű metálosan ragyogó színek. A 4. ismét egy matt árnyalat (valamivel sötétebb, mint amilyennek a palettán látszik), míg az 5. egy szürkés-barna darab, kis lila beütéssel. Szintén nem ilyet várnánk a paletta alapján, de nagyon örülök ennek a színnek, a mattok közül nagy kedvencem.

Az első sor a következő ötössel folytatódik:

1-2u.jpg

Ezek a kézre kenve is megegyeznek nagyjából a palettában látott színekkel. Itt is találunk egy matt barna árnyalatot, a többi pedig gyönyörűen pigmentált csillogó szín.

A második sorban többnyire sötétebb árnyalatok kaptak helyet. Az első öt darab szintén balról jobbra haladva:

2-1u.jpg

Ebben a sorban már visszafogottabban fénylő színeket is találunk, nagy kedvencem az ötödik árnyalat.

A következő ötös sort pedig a csillámos darabok mellett egy matt fekete zárja.

2-2u.jpg

A 4. szín is nagyon különleges, egy kékes-ezüst árnyalat.

Összességében rengeteg féle smink készíthető ezzel a palettával, nekem nagyon bevált.

És már megérkezett a Revealed 2 is, alig várom, hogy kipróbáljam:

Névtelen.png

Pontszám: 5/5

Ha szeretnétek mevásárolni, a Coastal Scents hazai forgalmazójánál, a MonumentalMakeup-nál elérhető.