Avon Colour Attract mágneses körömlakk

Kipróbáltam az Avon mágneses körömlakkját. Fém részecskéket tartalmaz, amiket egy mágnes segítségével tudunk mintába rendezni. Nagyon jópofa termék. Hat szín közül lehet választani, én ajándékba kaptam egy Fuchsia Force (ami egy csillámos darab) és egy Hypnotic bronze (fényes) árnyalatot.

IMG_0842.JPG

IMG_0841.JPG

A használata nagyon egyszerű: fel kell vinni egy réteg lakkot a körömre, majd egyből (még mielőtt megszáradna) fölé kell helyezni a mágnest, és mozdulatlanul kell tartani kb.20-30 mp-ig. Érdekes, mert a Fuchsiánál elég volt a 20 mp, míg a Hypnotic bronze-nál bőven kellett a 30 mp. Ez az egész művelet nem túl bonyolult, mert a mágnesen van egy kis támasztó rész, így könnyen rá lehet helyezni az ujjunkra. Az eredmény pedig nagyon jópofa.

IMG_0844.JPG

Kétféle mágnes közül választhattok, van ferdén csíkos, és háztető mintás. Én az előbbit próbáltam, íme, az eredmény a Fuchsia Force lakkal:

IMG_0802.JPG

Külön tetszik, hogy apró színes csillámok is vannak benne, talán ezen a képen ez is látszik:

DSC_1365.JPG

Update: kipróbáltam a Hypnotic bronze-ot is:

DSC_1380.JPG

A lakkok normál ára 1.450 Ft (akciósan kb. 900 Ft-ért vehető-vihető), a mágnes 850 Ft (de erre is gyakran vannak akciók, akkor olyan 400 Ft körül van).

Pontszám: 5/5