Vidám, nonfiguratív körmök nyárra - pillanatok alatt

Egy nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető, de mégis látványos és vidám körmöt hoztam nektek, nyárra szerintem tökéletes választás.

img_9377u.jpg

Hozzávalók: alapszín, legalább egy díszítőszín, és egy pici golyós végű körömdíszítő ecset, vagy ha ez nincs, akkor egy mezei fogpiszkáló is tökéletes.

img_9376.JPG

Engem a levendulák ihlettek meg, így alapszínnek egy gyönyörű Avon gél lakk mellett döntöttem, és egy Maybelline sötétebb lila darabbal dekoráltam, de választhattok bármilyen egymással kombinálható árnyalatot.

Vigyétek fel egy rétegben, de vastagon az alaplakkot az egyik körömre (fedjen jól), majd a díszítő szín(ek)ből tegyetek rá apró pöttyöket (én 4-5 pöttyöt tettem), majd a pöttyökből kiindulva a fogpiszkálóval vagy a gömb-fejű pálcával húzzatok kis hullámos vonalakat. Addig rajzolgassatok, míg nem lesz olyan a mintázat, amilyet szerettetek volna. Ezt ismételjétek meg a többi körmön is, majd ha megszáradt a lakk, kenjetek rá egy réteg átlátszó fedőlakkot, hogy tovább gyönyörködhessetek a remekműben. És kész is! :)

img_9394u.jpg

img_9393u.jpg

img_9386.JPG

Ha tetszett, és szeretnétek több tippet látni tőlem, akkor tartsatok velem Facebook-on is!