MaqPro - Végre-végre nálunk is...

Nemrég kaptam kézhez a Make Up Plaza rendelésem, amiből most 2 MaqPro terméket szeretnék nektek megmutatni. Külföldi oldalakon rengeteget olvastam már e francia márkáról, és kizárólag pozitív véleményeket, így igencsak felcsillant a szemem, amikor észrevettem a Make Up Plaza-n. A választék még nem túl nagy, de bízom benne, hogy folyamatosan bővülni fog. Ráadásul rengeteg maszkos dolgot is lehet kapni, de azt majd egy következő rendelésben :) Elsősorban professzionális használatra ajánlják e termékeket, de kellő odafigyeléssel szerintem a hétköznapokban is megállják a helyüket, csak nem szabad túlzásokba esni :)

maqpro_makeuplaza_hungary_1.jpg

IMG_2869.JPG

Amire elsőként leginkább kíváncsi voltam, az a Fard Palette 10 (Europe) elnevezésű korrektor paletta. Ezeknek a krémes Fard termékeknek (legyen szó alapozóról vagy korrektorról) az a különlegessége, hogy viasz alapúak, így nagyon jól működnek zsírosabb bőrön is.Teljesen matt a finish-e, így sok esetben púderezni sem szükséges.

2216_5226_nagy.jpg

A korrektor palettánál egy 10 színből álló (kódszámokkal jelölt), az európai bőr árnyalatainak leginkább megfelelő válogatást kapunk, kis helyen elfér a műanyag dobozka (6,5x5,5x1,5 cm-es), ugyanakkor a benne lévő 30 ml nagyon sokáig elegendő.

Ami miatt nekem még nagyon szimpatikus, az a finom, krémes állaga miatti könnyű kezelhetőség. Mind ecsettel, mind ujjal tökéletesen a bőrbe dolgozható, szinte eggyé válik vele, emellet pedig építhető, így nagyon szépen fed, és nem csúszkál el.

Az egyik sorban barackos, rózsaszínes, sárgás és sötétebb barna árnyalatokat találunk, a másikban pedig különféle bőrszíneket. A színek keverhetőek, így bármilyen árnyalatot kikotyvaszthatunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki nem csak magát sminkeli, és többféle bőrszínnel kell dolgoznia.

A másik MaqPro termék, ami a virtuális kosaramba került, egy Transparent HD préselt kompakt púder. Mint a bejegyzés elején látható, egy egyszerű, praktikus fekete műanyag tokban kapjuk, belül egy tükörrel, ami sosem árt, illetve a púder rész is felhajtható,ez alatt bújik meg ugyanis a puffni. 

 A púder enyhén színezett, de tökéletesen idomul a bőr színéhez. Szépen mattít, és mint a púderekből általában, nagyon minimális mennyiség felvitele is elegendő. Nagyon könnyű a textúrája, kellemes vele dolgozni. A kezemen húztam vele egy csíkot, alatta pedig kicsit elkenegettem, de az már nem látszik :) 10 ml-es kiszerelésben kapható.

IMG_2883.JPG

Mindkét termék nagyon tetszik, el sem indulnék nélkülük sminkelni, úgyhogy: 5/5

Ha gyakrabban szeretnétek olvasni, tartsatok velem Facebook-on is! :)