Wet n Wild rúzsok és MAC testvéreik

Ha MAC rúzsok dupe-jai között keresgélünk, az esetek többségében egy-egy Wet n Wild ajakkencébe botlunk, ami nem véletlen. Rengeteg árnyalatban kapható, remek áron, ráadásul szuper minőségben - csak sajnos az óceánon túl... Eddig csak neten nézegettem, és alig vártam, hogy egyszer kipróbálhassam, aminek most jött el az ideje. Az alábbiakban 5+1 árnyalatot mutatok be - MAC testvéreikkel együtt.

img_7397u.jpg

img_7405u.jpg

Az egyszerű fekete műanyag tartó 3,3g rúzst rejt, áttetsző műanyag kupakkal záródik, ami remek, hisz látjuk, milyen rúzs van benne. Picit szoros, volt amelyiknél féltem, hogy eltöröm, annyira kellett feszegetni, de ez lazul a használatok során. Rajta olvasható a márkajelzés, ami biztos gyorsan le fog kopni, de lássuk be, nem a külső miatt híresek ezek a termékek. Mindegyik rúzs alján található egy matrica az adott árnyalat kódjával és nevével, ezek után nézzük is az általam tesztelt 5 színt!

img_7409.JPG

Balról jobbra: Ravin' Raisin, Dollhouse Pink, Vamp It Up, In the Flesh, Mocha-licious

Már a kezemen is látszik, hogy mennyire jól fedő, pigmentált anyaggal van dolgunk, emellett pont annyira krémes, hogy könnyű legyen használni, de nem csúszik-mászik el a helyéről. A színek a szájon picit módosulnak annak alap színe miatt, ugyanis egyiknél sem használtam alá ajakceruzát, kíváncsi voltam, hogy önmagukban hogy festenek. Hát így:

In the Flesh /~MAC Twig/

img_7410.JPG

 Egy nagyon szép hús színű rúzs, a nude mániámnak tökéletesen megfelel. (Valójában nem ennyire fényes a rúzs, inkább matt finishű, csak sikerült jócskán aláhidratálnom, azért csillog picit... de nekem így is tetszik :)) Testvérkéje pedig a MAC Twig.

img_7419k.jpgWet n Wild In the Flesh

fe90d4a4c53325dc70ec815eac965288.jpgMAC Twig

Mocha-licious /~MAC Whirl/

img_7442.JPG

Egy nagyon szép barnás rúzs, mindig is kerestem ezt az árnyalatot, most megvan :) Nagy kedvenc lett.

img_7438_1.JPGWet n Wild Mocha-licious

Hasonmása pedig a MAC Whirl:

d6f2d116cf593154caa23a59f4f2e23d.jpg MAC Whirl

Dollhouse Pink /~MAC Saint Germain/

img_7464.JPG

Próbáltam vaku nélkül lefotózni, de úgy nem adja vissza azt az élénk, vibráló színét, ami annyira különlegessé teszi. MAC megfelelője a Saint Germain, nos erről sem egyszerű jó képet találni, ahányan fotózták, annyi féle :)

img_7462.JPGVaku nélkül...

img_7444uk.jpgWet n Wild Dollhouse Pink

mac_saintgermainlipstick006.jpgMAC Saint Germain

837389--mac-cosmetics-lipstick-mac-saint-germain-nails-mac-saint-germain-yagala_540.jpgMAC Saint Germain

Ravin' Raisin /~MAC Heroine/

img_7499u.jpg

A kézen sokkal bordósabb, míg az ajkakon van egy kis lilás beütése, emiatt is hasonlítják előszeretettel a MAC Heroine rúzsához.

img_7476uk.jpg Wet n Wild Ravin' Raisin

swates-heroine.pngMAC Heroine

Vamp It Up /~MAC Cyber/

img_7512u.jpg

Egy igazán különleges, mély, kékes-lilás árnyalat.

img_7525uk.jpgWet n Wild Vamp It Up

A MAC Cyber-rel megtévesztő a hasonlóság...

3d49c7f8f457ef5c0eebbfc6f34a85a6.jpg

+1-ként pedig jöjjön egy klasszikus, a Wet n Wild Cherry Bomb rúzsa, mely a tulajdonképpen a MAC Diva ikertestvére. Mivel ezt a rúzst ajánlottam fel nyereményként a Facebook-on, így természetesen nem bontottam ki, de azért bemutatom. :)

wpid-20140929_032929-e14119833119211.jpg Már itt jól látszódik a hasonlóság.

wet_n_wild_megalast_lipcolor_cherry_bomb_swatch.jpgWet n Wild Cherry Bomb

swatch_lip_2.pngMAC Diva

Nagyon szép vörös rúzs, remélem örülni fog majd neki a nyertes. :)

Összességében nagyon meg vagyok elégedve ezekkel a rúzsokkal, szerintem izgalmasak az árnyalatok, tartósak is, picit ugyan szárítanak, de hidratálással ez nem okoz gondot. 2,69 dollárba került darabja, maximálisan megéri az árát, csak tényleg azt sajnálom, hogy ennyire nehézkes hozzájutni...