Kedvencek - termékek, melyek rabul ejtettek

Gondoltam készítek Nektek egy olyan bejegyzést, amiben sorra veszem a jelenlegi kedvenceimet. Igyekszek szigorú lenni magamhoz, és minden kategóriában csak egyetlen terméket megnevezni, a jók közül is csak a legjobbakat kiválasztani. Már előre látom, hogy nem lesz könnyű :)

tumblr_inline_mly9tzzfGb1qz4rgp.jpg

Mi mással is kezdenék, ha nem a sminkes dolgokkal :)

Ecset: rengeteg imádnivaló ecsetem van, de a legek-legje a MAC 217-es.

IMG_0864.JPG

Ecsetkészlet: na itt máris csaltam egy picit, hisz eredetileg nem terveztem külön megemlíteni egy ecsetkészletet is, de milyen kedvencek felsorolás lenne a Real Techniques drágaszágaim nélkül... Szóval a legkedvesebb ecsetkészletem a Core Collection.

IMG_0883.JPG

Bázis: egy szemhéjbázis nyerte el ezt a posztot, méghozzá az Essence Colour Arts alap, olcsó is, jó is, nekem bevált.

IMG_1292.JPG

Alapozó: szinte mindegyik alapozómat nagyon szeretem, persze mindet másért... de hogy egyet válasszak, a Paris Berlin a nyerő. Tökéletesen fed, használható a mindennapokban és fotózásokon is, úgyhogy ő a nyertes.

Le-Fluide.gif

Korrektor: a Catrice tégelyes kis korrektorát még nem ütötte ki a nyeregből semmi :)

P1270105.jpg

Pirosító: ha egy egész palettát választhatnék, akkor a Coastal Scents-es pirosító palettámat mondanám,úgy ahogy van, hisz rengeteget használom, és minden színt imádok benne, de a kedvenc talán a felső sor 4. csodásan ragyogó árnyalata.

87_1109_nagy.jpg

Bronzosító: nos ezen nem kellett túl sokat töprengenem, a bronzosítás már valahogy egyet jelent nekem a Clarins kis kompakt duo-jával.

bronzing_duo_2_1.png

Highlighter: sokféle terméket használok highlighternek, talán a legkedveltebb mostanában az Alverde ceruzája, nagyon jó kis termék.

alv_highlighter_st_art.jpg

Árnyékoló: rengeteg árnyékolásra alkalmas termékem van, krémes és por állagú egyaránt, külön palettám is, ám a kedvenc még mindig a Kryolan Cacao árnyalatú festéke, valahogy ez annyira bevált nekem.

IMG_0983.JPG

Púder: szintén Kryolan, méghozzá a TL1 fehér színű Transparent púder a kedvenc.

Szemfesték: itt csak a mono festékeim közül választottam, és a nyerő a Catrice C'mon Chameleon. Hihetetlen színe van :) Azért kicsit elgondolkodtató, hogy mennyire egyértelműen utasította maga mögé a MAC meg Estée Lauder és egyéb high-end szemfestékeimet ez a kb. 700 Ft-os darab...

p9130152.jpg

Szemfesték paletta: de nehéz... sok palettám van, kisebbek, nagyobbak, mind más árnyalatokkal, imádom, tényleg imádom mindet. Talán az abszolut kedvenc a Coastal Scents Revealed palettája...

IMG_0584_1.JPG

Szemceruza: kedvesebbnél kedvesebb darabokkal vagyok tele, szinte gyűjtővé váltam, úgyhogy nehéz ügy... Választhatnék szín alapján, hisz csodás árnyalataim vannak, de most kizárólag minőségi szempontból talán a leg-leg a Bobbi Brown hosszantartó sötétbarna szemceruzája.

Bobbi-Brown-Long-Wear-Eye-2141.jpg

Szemöldök formázás: egyértelműen az Artdeco szemöldökceruza viszi a pálmát, egyszerűen tökéletes (pedig rengeteget próbáltam már).

a10fca.jpg

Tus: nekem a géles termékek váltak be igazán, így a választottam is ilyen, a MAC Blacktrack a nyerő.mac-fluidline-eye-liner-gel-blacktrack-en.jpg

Szempillaspirál: sok szempillaspirál van, amivel meg vagyok elégedve, de talán az eddigi kedvenc a Clinique High Impact spirálja.

_6526648.jpg

Ajakceruza: hiszitek vagy sem, az Essence ajakceruzáit nagyon szeretem, teljesen jó minőségű termékek, a kedvencem pedig az In the nude árnyalat.

Essence-Lip-liner-In-the-Nude-3.jpg

Rúzs: természetesen itt is kapásból legalább 10 kedvencet fel tudnék sorolni - vagy 20-at, de talán jelenleg az Avon Matte Rose rúzsa a legkedvesebb számomra. De azt hiszem, minden nap valami mást választanék :)

IMG_2666.JPG

Szájfény: általában a színtelen szájfényeket kedvelem, a kedvenc pedig az Astor Liquid Care.

IMG_2671.JPG

Műszempilla: alapvetően a tincses pillákért vagyok oda, abból bármilyen jöhet, a Makeuplaza-tól szoktam rendelni, nincs külön neve, ezért nem tudom leírni, de ők azok.

847_2353_mid.jpg

Pigmentek/glitterek: az Essence pigmentjeit nagyon szeretem, a kedvenc árnyalatom pedig a gyönyörű Be my brightsmaid.

ess_pigments_brights_art6.jpg

A sminkek után térjünk át az ápolásra:

Arctisztítás: a L'Oreal micellás vizét használom mostanában legtöbbet, és teljesen meg vagyok vele elégedve, úgyhogy méltán nevezhetem kedvencnek.

Loreal Micellar Solution 2.jpg

Sminklemosó: a Lancome 2 fázisú sminklemosója egyszerűen tökéletes :)images_2.jpg

Arckrém: hosszas tanakodás után végül egy éjszakai krémemet választottam, a Lancome Rénergie-t.

751910_fpx.tif.jpg

Testápoló: egy testápoló vajat választottam a Vintage Body Butter személyében, annyira de annyira imádom.

IMG_0943.JPG

Tusfürdő: talán a nyár miatt a Palmolive Mediterrán pillanatok tusfürdője a kedvenc marokkói argánolajjal. Mennyei :)

O194513.JPG

Sampon: itt még mindig nem találtam rá az igazán nekem valóra, de eddig legjobban a L'Oreal Elseve Tükörfény samponját szerettem, tényleg szép fényt adott a hajamnak.

elseve_sampon_tukorfeny_400_ml__9ef3c64f2bfd20ddc42dc1f6a7f682fd.jpg

Hajápolás: L'Oreal Elséve hajregeneráló spray sokkal szebbé, könnyen kifésülhetővé és selymesebb tapintásúvá teszi a hajam anélkül, hogy elnehezítené.

532105276l.gif

 

És a kimaradhatatlan:

Illat: Givenchy Ange ou Démon EDP még mindig a kedvenc, bár sajnos már alig van az üvegben...

61204W__37327.jpg

Körömlakk: nos, ezen gondolkozhatnék reggelig, annyi van, úgyhogy legyen az OPI Tiffany Case tengerpartot idéző homoklakkja.

DSC04556.JPG

Nos, ezek a jelenlegi kedvenceim, ha tudnátok, hogy néhány pontnál mennyit bizonytalankodtam, hogy melyiket is válasszam... De ettől volt izgalmas. Remélem azért tetszett, ha szeretnétek, tartsatok velem Facebook-on is!

Ha van olyan téma vagy termék, amiről szívesen olvasnátok, akkor tudassátok velem valamilyen formában, és igyekszem eleget tenni a kéréseknek! :)