Essence – Stay all day korrektor

Az egyik kedvenc korrektorom, tulajdonképpen szerelem volt első használatra. Két árnyalatban kapható, amik közül a világosabb 10-es színt választottam (natural beige), bár az én bőröm ennél sötétebb, de egy pici alapozóval keverve ez nem probléma, a szemem alá pedig jól is jön egy kis világosabb árnyalat (az elkenegetés után pár perccel amúgy is alkalmazkodik a bőr színéhez). Szépen lehet vele dolgozni, könnyen kezelhető.

IMG_0925.JPG

IMG_0928.JPG

Szájfény-szerű kiszerelésben kapjuk, de ez a megoldás nagyon praktikus, hisz annyi anyag, amennyi az aplikátoron van, bőven elegendő a két szem alá…sőt. Az állaga sűrű, krémes, de jól kenhető, nem ül be az apró ráncokba sem, és akár egyéb bőrhibákra is alkalmazható (bár arra mást használnék).

IMG_0929.JPG

IMG_0931.JPG

 

Kicsit fényesedik, ezért én minimális púderrel fixálni szoktam, így tartósabb is, habár ez utóbbival amúgy sincs probléma (mondjuk a 16 órát nem teszteltem).

A 7ml 850 Ft körül mozog, szóval az ára is verhetetlen!

Pontszám: 5/5