Real Techniques ecsetek

Mivel egyre gyakrabban botlottam bele bejegyzésekbe, amik ódákat zengtek Samantha Chapman (Pixiwoo.com) színes ecseteiről, néhány hónapja úgy döntöttem, teszek egy próbát. Mint sokan mások, én is az iHerb-ről rendeltem, hisz az árak náluk voltak a legkedvezőbbek, a 4 dolláros szállítási költség is igen baráti, és az első vásárlós kóddal lejött 5 dollár a végösszegből. Ha először rendelnétek tőlük, használjátok a FGF442 kódot a kedvezményhez.

A Core Collection-t és az Expert Face Brusht rendeltem meg. A többi ecset is nagyon tetszett, de látatlanban nem mertem felvásárolni a teljes készletüket. :) Már tűkön ültem, mivel a rendelés után 3 héttel kaptam csak meg, de legalább megérkezett.

Most már több mint egy hónapja napi szinten használom őket, és nem titok, engem is rabul ejtettek. De kezdjük a külcsínnel:

Igényes, műanyag tokban érkeztek, leírással (érdemes egyébként megnézni az ecseteket használat közben is a honlapon található viedókban, a Core Collection-t például ITT). Elegáns, minőségi darabok. Az alumínium nyél nagyon egyedivé teszi, a színéről nem is beszélve. Szintetikus szálakból készültek (hogy nem állati eredetű, azért megint jár egy hatalmas plusz pont), és őszintén, fogalmam sincs, hogy lehet ilyen puha csodákat létrehozni, de mindenki imádja, amikor ezekkel dolgozok az arcán.

Core Collection:

IMG_0883.JPG

 

4 ecsetből áll a szett, és egy többfunkciós tartóból. Az ára 18 dollár volt, és amit ezért kapunk:

  • Detailer brush – egy icipici ecset az apró bőrhibák kijavítására, ill. az apróbb helyeken (pl. szemzugban) sokszor nagyon jó szolgálatot tesz. De ha valaki erre nem akar külön ecsetet, akkor ezt a darabot bátran használhatja a szemhéjon vagy a pillák tövében.

IMG_0899.JPG

IMG_0901.JPG

 

  • Pointed foundation brush – egy lapos alapozó ecsetről van szó, amit imádok a szem alatti rész korrektorozásához használni, mert tökéletesen passzol oda méretben, alakban, és remekül el lehet dolgozni vele az anyagot. Természetesen a szemhéj lealapozására is használható egyúttal. De jó szolgálatot tesz az orr körüli pirosság eltüntetésénél is.

IMG_0897.JPG

IMG_0898.JPG

 

  • Contour brush – kisebb, kerekfejű ecset, mely tökéletes árnyékoláshoz, korrektorozáshoz, pirosítók felviteléhez, de remekül lehet vele alapozni is (bár én ehhez nagyobb fejű ecsetet használok)

IMG_0896.JPG

IMG_0895.JPG

 

  • Buffing brush – az abszolút kedvenc…rengeteg mindenre használom, az alapozás hihetetlenül gyors vele, és nagyon szépen bele lehet dolgozni a bőrbe az anyagot, de remekül lehet vele árnyékolni, pirosítózni, vagy épp púderezni.

IMG_0891.JPG

IMG_0892.JPG

 

  • Ecsettartó – tépózáras, kívülről szatén, praktikus, többféleképpen hajtható, így az asztalra is lehet állítani. A gumik kissé szorosak, de legalább nem potyognak ki az ecseteim. Én most ebben hurcolászom az ecseteimet, úgyhogy meg lehet tömni azért.

IMG_0886.JPG

Expert Face Brush: – 9 dollár volt

IMG_0887.JPG

IMG_0888.JPG

Egy remek alapozó ecset, könnyű vele dolgozni, kevés anyaggal is szépen lehet alapozni (mindig inkább kevesebb anyagot használok, de azt jól beledolgozom a bőrbe, ez a mániám :)) Alul szélesebb a nyele, így az asztalra lehet állítani, bár ezt a tulajdonságát nem használom ki.

Tudom, hogy mindenkinek más válik be, ezt ki kell tapasztalni, de az biztos, hogy mindegyik ecset remekül használható por és krémes termékekhez egyaránt, ráadásul minimális anyaghasználattal is remekül lehet velük dolgozni.

Egy szó, mint száz, én maximálisan meg vagyok elégedve velük, egyáltalán nem hullanak, ráadásul az ecsetek ár-érték aránya is verhetetlen, úgyhogy azt hiszem ideje bővítenem a repertoárt… mondjuk velük:

RTE-01406-3.jpg

Pontszám: 5/5