Essence Camouflage 2in1 Make-up & Concealer

Az Essence az utóbbi időben egyre gyakrabban lep meg - szerencsére jó értelemben. Most is sikerült egy olyan termékkel előrukkolniuk, amit szívesen használok a mindennapokban, mert egyszerűen jó.

img_0014.JPG

A 2in1 Camouflage-ról van szó, mely egy kezes kis flakonban kapható alapozó és korrektor egyben. Röviden. De kár lenne ennyivel elintézni.

3 árnyalatban elérhető, amit alapozóként picit kevésnek érzek, hisz kicsi a valószínűsége, hogy mindenki talál az arcszínéhez éppen passzoló darabot, ezen természetesen lehet segíteni, hisz egy világosabb vagy sötétebb alapozóval otthon bárki kikeverheti a tökéletes színt - ez nem csak erre a termékre vonatkozik, csak ezért mert picit barnulunk vagy épp fehéredünk majd így tél közeledtével, még nem kell kidobni egy jól bevált terméket, érdemes kevergetni a színeket.

img_0015.JPG

Visszatérve az Essence 2in1 darabjához, én a középső színt választottam, mely a 20/nude beige névre hallgat. Az állaga szerintem pont megfelelő, nem túl híg, nem is túl sűrű, viszont meglehetősen gyorsan szárad, így érdemes kis adagokban felvinni a terméket és gyorsan és alaposan eldolgozni.

img_0017.JPG

img_0018.JPG

img_0019.JPG

Nagyon jól fed, ami azt illeti nekem már túlságosan is sok a fedése így hétköznapokon a teljes arcra, illetve el tudom képzelni, hogy a bőr szárazabb részeit azért kiemelheti... ezért inkább korrektorként használom a szemem alatti karikákra, mert ott mindig elkél egy kis erősítés :) Szerencsére erre is tökéletes, ráadásul lepúderezve egész nap a helyén is marad, ami szintén fontos szempont.

Amióta az eszemet tudom iszonyúan karikásak a szemeim, sajnos ezzel együtt kell élnem, de pont ezért keresem-kutatom az erre való termékeket, és örülök, hogy megint találtam egy újabbat. Mindig alapozás után viszem fel a szemem alatti részre, majd púderrel fixálom, de hogy jobban lássátok a különbséget, az alábbi képen a natúr arcon fotóztam, a bal oldalon látjátok feljavított kiadást :) Nagyon vékony rétegben vittem csak fel, kicsit beleütögettem az ujjammal finoman a bőrbe, és nem is púdereztem. Szerintem már látszik a különbség...

01_5.jpg

Az Essence-nek volt már egy nagyon jó kis korrektora, szerintem mindenki emlékszik a jól bevált 16h Stay all day kis applikátoros termékre, én is áradoztam róla egy bejegyzésben még jó két éve... örülök, hogy itt egy újabb remek termék. Ráadásul a 30ml-es kiszerelés 1200 Ft-ba kerül, ami lássuk be, nem pénz érte...

Azért vékonyan felvittem a teljes arcomra, alapozóként, hogy meg tudjam így is mutatni. 2 borsószemnyi terméket dolgoztam el, ez az a mennyiség, amit még el tudok viselni magamon :)

05_1.jpg

Aki egy jól fedő terméket keres, mindenképp tegyen vele egy próbát, szárazabb bőrűeknek érdemes aláhidratálni. A DM-ben már itthon is kapható.