Wet n Wild körömlakk

Általában a Wet n Wild hihetetlen jó minőségű rúzsai kapják a legtöbb figyelmet, de a körömlakkokról is érdemes szót ejteni. Az Undercover árnyalatot választottam kipróbálásra, mely egy sötét mályva szín, szerintem gyönyörű, de ezt döntsétek el a láttotak alapján.

img_7280.JPG

Az üvegcse 13,5 ml anyagot rejt, mindezt 1.99 dollárért, ami már önmagában elég jól hangzik, a minősége pedig rádob még egy lapáttal... Egyetlen hátránya, hogy nálunk nem kapható... azért érdemes vetni rá egy pillantást. Kezdjük a külsejével. Nagyon szép kis üveg tartója van, kétoldalán domború márka jelzés nyomattal, így a kupakot lecsavarni is könyebb, mert nem csúszik el a kezünkben, szerintem nagyon praktikus. 

img_7281.JPG

A kupakon matrica hirdeti, hogy nem akármilyen ecsettel lesz dolgunk, én mégis meglepődtem, mert nagyon szélesnek, esetlennek tűnt első ránézésre, de hiábavaló volt az aggodalmam.

img_7292.JPG

img_7291.JPG

A lekerekített forma segít nagyon precízen és gyorsan felvinni a kellő mennyiségű lakkot, és egyenletesen eloszlatni a körmön. Már egy rétegben tökéletesen fed, azért a biztonság kedvéért kétszer kentem át. A rétegek között nem is kellett várnom, mert annyira gyorsan szárad, hogy ahogy végigértem az ujjaimon, kezdhettem is elölről. A végeredmény szerintem meggyőző:

Nem gél lakk, ennek ellenére ugyanolyan erőteljes fénye van. Négy napja tart a körmömön, pedig nem kímélem, ennyi pénzért ez egy csoda, bárcsak kapható lenne Európában is...

Még több érdekességért, tippért, tesztért kövessetek Facebook-on is!