Top 10 - 2015 - a hatodik

Az idei kedvencek sorozat 6. helyezettjéhez érkeztünk, mely tulajdonképpen a kedvenc ecsetem megtisztelő címet is viselheti. Ő pedig nem más, mint a Real Techniques 200-as ecsete a Bold Metal kollekcióból.

200-oval-shadow-in-pack.png

Ahogy kijött ez a kollekció, beleszerettem az elegáns megjelenésébe, hisz gyönyörű metál arany, ezüst, réz színekben tündökölnek az ecsetek, abban pedig biztos voltam, hogy a minőségével sem lesz gond, hisz számos RT ecsetet használok, és remek mind egytől-egyig. Így az első adandó alkalommal be is szereztem ezt a darabot, hisz füstös szemek gyártásához elengedhetetlen. :) És nem bántam meg.

p1080519.JPG

Szeretem, hogy van súlya (persze nem lesz izomlázam az emelgetésétől), könnyű vele dolgozni, és hihetetlenül puha, finom szőrökből készült, tényleg egy álom. Na és persze csinos kis darab. :)

Jöhet a kollekció többi darabja...