Flormar Matte lakkok - színkavalkád

Gondoltam, itt az ideje egy bejegyzésben bemutatnom a Flormar Matte lakkjaimat, ugyanis pont 10 darabom van, így minden ujjamra jut egy anélkül, hogy a lábamat is be kéne vetnem...

IMG_2072.JPG

Lássuk őket sorban a bal kezemen (fenti kép): M17 pink, M14 neonzöld, M13 sötétkék, M04 világoskék (némi zöldes-türkizes beütéssel), M07 vörös (ez utóbbiról részletesen is írtam már ITT)

IMG_2076.JPG

A jobb kezemen a nagyujjamtól kezdve: M02 fekete, M18 élénk korall, M01 fehér, M16 narancs, M05 sötét türkiz-kék (ez utóbbiról is írtam már ITT). A korall és a narancs színt egymás mellett is lefotóztam, így jobban látszódik talán a valós színük.

IMG_2084.JPG

A legtöbb darab már egy rétegben is tökéletesen fed, a fehérnél, a neonzöldnél és a narancssárgánál azonban határozottan szükséges a két réteg.

A körömre kenve olyan gyönyörűen fénylenek, hogy először komoly kétségeim támadtak, hogy valóban matt lesz-e a végeredmény, de fél percen belül megnyugodhattam. Nagyon szép, egységes, matt finish-t kapunk, egyáltalán nem csíkozódik (ami a halálom egy körömlakknál). A kupakkal még mindig nem tudtam megbékélni, ez azt hiszem már így is marad, kész kínszenvedés lakkozott körmökkel tekergetni...

A kis készletemben van néhány  árnyalat, ami rabul ejtett, a fekete, korall, narancs, türkizkék és vörös darabokért határozottan odáig vagyok :) Egyedül talán a fehérrel nem barátkoztam össze, a matt hatás miatt leginkább arra emlékeztet, mintha hibajavítót kentem volna a körmömre, ez persze nem a lakk hibája.

Áruk 740 Ft, és a pontszám természetesen 5/5.