NYC Metallic Eyeliner - arany (bronz) tus

Tegnap akadt a kezembe a New York Color metálos folyékony tusa, azon belül is a 864-es Liquid Gold árnyalat. A színnel kapcsolatban voltak kétségeim, mert első ránézésre inkább bronznak tűnik, mint aranynak, de mivel bronzos tusom sincs, így gondoltam teszek vele egy próbát.

IMG_1433.JPG

A folyékony tusokra jellemző műanyag tégelyben kapjuk, tetszik, hogy az alsó része átlátszó, így ránézésre sejthető, hogy milyen színt kapunk. Vékony ecsetes applikátora van, szépen lehet vele dolgozni, bármilyen vastagságú vonalat húzhatunk.

IMG_1435.JPG

A színe tényleg inkább bronzos, nem az igazi arany árnyalat, de valóban metálosan fénylő, ráadásul már egy rétegben is erőteljes. Én azért két rétegben vittem fel a kezemre. Itt láthatjátok a vékonyabb és vastagabb vonalakat a karomon:

IMG_1437.JPG

Gyorsan szárad, és utána egyáltalán nem maszatolódik vagy kopik, tökéletesen a helyén marad. A színe azonban még egy árnyalattal sötétedik, tehát ha valaki igazi arany árnyalatot keres, az ne ezt válassza. Ezt az apróságot leszámítva nekem tökéletesen bevált, próbáljátok ki ti is.

4,7 ml terméket tartalmaz. Az eredeti árát nem tudom, akciósan vettem 300 Ft-ért, ennyit bőven megért, így a pontszám: 5/5