Drogériás szerzemények

Az elmúlt napokban rábukkantam néhány érdekességre, amiket tesztelésre érdemesnek találtam, ezekről láthattok swatchokat, illetve Youtube-on is megnézhetitek őket, ha ti is próbáltátok már valamelyiket, számoljatok be róla!

Végre eljutottam a Mammut2-ben lévő Rossmannba, ahol P2, RdL és Bronx Colors állvány is van, így néhány termékkel itt is gazdagodtam.

Kezdjük a Bronx Colors termékekkel. Egy mono szemfestékre esett a választásom, Amethyst árnyalatban, mely egy gyönyörűen irizáló kékes-lilás szín, valamint egy narancssárga korrektort választottam még a szem alatti sötét karikákra - nagyon krémes, jól eldolgozható, minimális mennyiség is elég belőle és nem ül bele a ráncokba.

A P2 márkától sok mindent szerettem volna kipróbálni, de a legtöbb nem volt készleten, vagy csak egy darab volt belőle, amibe már belemásztak előttem... így egy szépen fénylő highlighter szemfestéket és két rúzst választottam - a 200-ast (sötétebb szájszín) és 240-est (lilás tónusú árnyalat), ezeket viszont imádom, nemcsak a csomagolásuk elegáns, a színük is gyönyörű.

Egy Rival de Loop Young ajakápoló olaj is jött velem aprócska virágokkal - hát nem cuki?! Vitaminokkal dúsított jojobaolajat tartalmaz, igazán szép fénye van, de ha egyáltalán nem ápolna, akkor is elnézegetném :)

img_20170119_092245_resized_20170119_100444832.jpg

Két körömlakkal is bővült a készletem, a Catrice Victorian Poetry LE-ből a Noble Nude árnyalatra esett a választásom, ami egy nagyon szép világos, matt darab, valamint egy P2 gél hatású lakkot is választottam egy picit sötétebb színben - Distress Damsel árnyalat, az üvegcse pedig egészen tetemes mennyiséget rejt, 12ml-es a termék.

Néhány Essence terméket is választottam, például a gél állagú szemöldök termékét, ami egy hideg tónusú középbarna árnyalat, valamint a Winter Glow trendkiadásból a szemhéjalapot, mely gyönyörű gyöngyházfényű, imádom önmagában is a mozgószemhéjon használni, valamint egy loose szemfesték púdert is választottam mellé - 01 Frozen Eyes árnyalatban.

 Néhány arcápolási termék is bekerült a kosaramba. Például a Dermaflora Hydro-Light gél állagú kréme, mely csökkentett deutérium tartalmú vízből készült, és egy nagyon lágy, gyorsan beszívódó anyag, remekül használható sminkelés előtt. Éjszakai bőrápolásra szánom az Alverde bio-vadrózsa olaját, nagyon kellemesen puhává varázsolja a bőrt, picit erőteljesebb az illata - van akinek ez kellemetlen lehet, engem nem zavar. Végül a Schaebens kis kapszuláján akadt meg a szemem, a Baleás verziót nagyon szeretem, remélem ez is beválik, simább bőrt, kisebb pórusokat és hidratáltságot ígér.

És had zárjam a sort és ezt a bejegyzést egy termékkel, amit már régóta szerettem volna kipróbálni, de nem találtam egyik DM-ben sem, most végre volt készleten a Balea ecsettisztító folyadékból, úgyhogy megyek is ecsetet mosni... :)

img_20170119_094617_resized_20170119_095916664.jpg