Avon Hollywood kollekció swatch-okkal

IMG_3218.JPG

Egyszerűen nem bírtam megállni, be kellett szereznem néhány darabot a kollekcióból, amiről egy korábbi bejegyzésben már írtam, kiegészülve egy szájfénnyel - de csak mert nagyon akciós volt :)

IMG_3220.JPG

IMG_3230.JPG

A highlighter púder egy nagyon helyes tükrös kis dobozkában kapott helyet, és bár kép alapján arra számítottam, hogy selymes fénye lesz, ebben apró arany csillámok kaptak helyet, amik csak úgy szikráznak, ha rájuk esik a fény. Tehát más, mint amit vártam, de azért fogom tudni használni.

IMG_3231.JPG

02_2.png

A rúzsokra különösen kíváncsi voltam, a háromból két árnyalatot be is szereztem, a mély pink Show Business-t és a bordós Cherry Rush-t, ami átkeresztelődött Hollywood Siren-né, mire ideért, de a szín ugyanaz, és ez a lényeg. Mindkét rúzs nagyon jól pigmentált, egy rétegben tökéletesen fed, kellemesen krémes az állaga, remek kis darabok.

01_4.png

balra: Hollywood Siren, jobbra: Show Business

A ráadás pedig egy Ultra Glazewear szájfény volt, a gyöngyházfényű Pink Watermelon árnyalatban, ez is telitalálat szerencsére, jó az állaga, nem ragad, és nagyon szép fényes. Rúzzsal és anélkül is tökéletesen működik, 700 Ft-ot megért (akcióban 2 szájfény 1.400 Ft volt).

IMG_3236.JPG

A Hollywood kollekció darabjai és árai az Online katalógusban láthatók.

Ha rendelni szeretnél: Avon

Még több olvasnivaló, érdekesség a Facebook-on!