Egyptian Magic - a tégelybe zárt mágia

Talán hallottatok már az Egyptian Magic krémről, amely több, mint 20 éve hódít az Egyesült Államokban, és végre itthon is elérhető. Egy teljesen természetes készítményről van szó, amely olíva olajat, méhviaszt, mézet, virágport, méhpempőt és propoliszt tartalmaz, emellett semmilyen adalékanyag, tartósító, illatanyag, vegyszer vagy parabén nem került a krémbe, és állatokon sem tesztelték.

A divatmagazinok cikkjeiből kiderül, hogy olyan sztárok is használják, mint Kate Hudson, Gisele Bundchen, Emily Blunt, és a sor még hosszan folytatódik.

Egyptian Magic 59ml High res Mail sign.jpg

Gondoltam, teszek vele egy próbát, így kértem (és azonnal kaptam is) egy 3ml-es termékmintát a forgalmazótól, és kezdődhetett is a tesztelés.

10585099-1328805827-249119.jpg

Számos felhasználási lehetőség rejlik benne az ismertető szerint, hisz alkalmazható hidratáló vagy ránctalanító krémként, hajvég és fejbőr ápolására, ajakbalzsamként, száraz körömágy hidratálására, napozás utáni testápolásra, borotválkozás utáni bőrápolásra, sminkalapként, de sikeresen veszi fel a harcot a különféle kiütésekkel, felgyorsítja a sebgyógyulást, és a két leggyakoribb bőrprobléma, az ekcéma és pikkelysömör kezelésénél is hasznos szolgálatot tesz. Emellett akár masszázsolajként is bevethető. Terhesség alatt is alkalmazható, ráadásul kisbabák bőrén is biztonsággal használható.

DSC_1387.JPG

Egy szilárd olajbázisú krémről van szó (az állagát a képen láthatjátok), mely a test melegével érintkezve folyékonnyá válik, így könnyedén felvihető a kívánt területre és minimális termék használata is elegendő egyszerre. Így lehet, hogy a kis mintám két hét alatt sem fogyott el a mindennapos alkalmazás során. Elsősorban a szemem köré használtam, mert a szemhéjam és a szemem alatti rész - főleg így télen - nagyon könnyen kiszárad (erre a smink is rátesz még egy lapáttal), és emiatt kellemetlenül húzódik a bőr, és csúnyán ki is cserepesedik. Erre akartam elsődlegesen kipróbálni, hisz tartós megoldást e problémámra még nem találtam...mostanáig. Nagyon kellemesen hidratált, már az első használat során megszűntette a bőr feszülésének kellemetlenel érzését, igaz látványos változás ekkor még nem történt, az apró repedezések még ott voltak. Néhány nappal később viszont ezek is eltűntek, sőt a szemem körüli apró ráncocskákat is jelentősen halványította, abszolút elégedett voltam az eredménnyel. Sminkeléskor is fent hagytam vékonyan alapként, így is remekül helytállt, nem nehezítette el a bőrt, úgyhogy be is szereztem egy nagy tégellyel. Ráadásul az állaga ellenére zsíros bőrre is alkalmazható. Kipróbáltam még a kezemre is, ott is szépen hidratál.

Kétféle kiszerelésben kapható, egy kisebb, 59 ml-es (8.490 Ft) és egy nagyobb, 118 ml-es (11.990 Ft) változatban. Én a nagyobbat választottam, így szerintem egy évig nem kell krémre költenem :)

A krémet 100% pénzvisszafizetési garanciával vásárolhatjátok meg a forgalmazónál vagy a hivatalos partnereinél. Mivel manapság mindent hamisítanak, legyetek óvatosak, nem ajánlom, hogy ellenőrizetlen helyekről rendeljetek (ebay, amazon stb.), hisz nem tudhatjátok, hogy milyen bőr-károsító terméket adnak el megtévesztő csomagolásban.

Egy szó, mint száz, engem elvarázsolt és meggyőzött ez a krém, pontszám: 5/5*