L'Oréal arctisztítók

Kipróbáltam a L'Oréal sminklemosó arctisztító tejét és micellás vizét (az arctisztítás fontosságáról már írtam egy korábbi bejegyzésben). Először a szögletes dizájnon akadt meg a szemem, ami szerintem nagyon egyedivé és elegánssá teszi ezeket a termékeket, majd a hihetetlen jó árukon, hisz mindössze 1400 Ft-ért jutottam a 200ml-es darabokhoz.

IMG_1721.JPG

A tejnek nagyon kellemes, természetes illata van, az állaga is pont megfelelő sűrűségű (az eddig használt Baleám nagy hátránya, hogy túl sűrű a tej...), vattapamacsra téve szépen letisztítja az arcot, egyáltalán nem irritálja a bőrt, így már első használatra megszerettem, és később sem okozott csalódást.

A micellás víz tisztít, eltávolítja a sminket és tonizál egy lépésben - legalábbis ezt ígéri rajta a felirat. Valóban szépen lehozza a sminket, bár elsősorban nem erre használom, arra ott van a kétfázisú sminklemosóm. Viszont hihetetlenül friss és tiszta lesz az arcom utána. Lemosni sem szükséges, egyáltalán nem szárítja a bőrt, úgyhogy engem meggyőzött! Az pedig külön öröm, hogy a szem környékén is bátran lehet használni. Mindkét termék hipoallergén, érzékeny bőrre is használható.

Pontszám: 5/5 (mindkettő :))