Maybelline Color Tattoo 24hr

A Maybelline Color Tattoo-ja számos gyönyörű színben elérhető, én a 65-Pink Gold rózsaszínes árnyalatát választottam, mely önmagában is nagyon jól mutat, de alapként is használható más színek alá, sőt tusvonalnak is remek. Csavaros tetejű üvegtégelyben adják, ami rengeteg festéket tartalmaz, úgyhogy jó ideig elég.

Maybelline Color Tattoo 24hr Eyeshadow Pink Gold Review Swatches 006.jpg

Amint a képeken is látszik, metálosan fénylő. Az alábbiakban pedig alapként is használtam egy sötétebb rózsaszín árnyalathoz (a bal oldalon láthatjátok a szemfestéket önmagában, jobb oldalon pedig a color tattoo-n, középen pedig a krémes festéket önmagában).

rózsa.png

Nagyon szépen lehet vele dolgozni, hisz kellemesen krémes állagú, és tartós is. A beszáradással ez esetben is vigyázni kell (mint a hasonló termékeknél is mindig), érdemes használat közben is fejjel lefelé fordítva lerakni, amíg a szemeteken dolgoztok, így nem kell egyfolytában kupakot csavargatni, mégis kevesebb ideig érintkezik levegővel.

Ára 1.650-2.000 Ft között mozog. Én nagyon megkedveltem, így a pontszám: 5/5